streda 10. augusta 2011

_trio_




trio prsteňov - grafický motív na fólii (pekne presvitá podklad), mikroperličky, súčiastky z hodín a živica

4 komentáre:

  1. Aké krásne! Tie súčiastky a perličky musíš prilepiť, alebo to necháš, kde sa posunie pri zalievaní? A prosím ťa akú živicu používaš? Ja som jednu skúsila v takej plechovke a k tomu bola malá fľaštička tvrdidla, nemala som s nou dobre skúsenosti (pri tuhnuti sa na povrchu urobili hrbolčeky, po krajoch sa stiahla akoby...)a nakoniec mi aj stuhla v plechovke a musela som ju vyhodiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. niečo lepím, niečo nechám voľne plávať a poposúvam v živici. to lepené musí riadne preschnúť. živica totiž neznáša vodu. mne to živica tiež robila, ale to "hrboľatenie" bolo následkom chladu. už viem, že ak je menej ako 24°C, ani sa neoplatí robiť.
    a ozaj, živica má životnosť cca 1 rok. takže ju treba dovtedy spotrebovať.
    dúfam, že som pomohla.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za rady. MOžno to so živicou ešte nevzdám. Mám rozrobených pár vecí, ktoré čakajú na zaliatie, len sa rozhodujem,ktoú živicu si kúpiť. Neporadíš mi aj v tomto? Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v našich končinách väčšina preferuje Gedeo, vraj je bezproblémová.

    OdpovedaťOdstrániť