sobota 6. novembra 2010

_4 ročné obdobia, zatiaľ len dve ;)




Posted by Picasa

3 komentáre:

  1. Ľubi, je to zaujímavé, zatiaľ tipujem ryšovlásku za jeseň a čiernovlásku zimu?:)
    Môžem sa spýtať, čo ťa namotivovalo maľovať na potlačené listy, ma to pre teba dáku špeci symboliku? Len ma to zaujíma, lebo väčšina ľudí vyhľadáva práve tú čistotu podkladu, čoby "nepopísanú tabuľu", aj naše deti s obľubou míňajú jeden čistý list za druhým...:) Veľm i ma to zaujalo a zvedavosť sa zavŕtava a zavŕtava:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. žiadna špeci symbolika ;)
    páči sa mi štýl, ktorý sa volá mixed media art, práve preň je typické vrstvenie rôznych materiálov a štruktúr. je zaujímavé, keď cez premaľovanú podkladovú vrstvu jemne presvitajú písmenká :), celé dielko ešte hodlám dokončiť kolážou a zarámovaním /len netuším kedy :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dík za odpoveď. Áno je to pekné, tie presvitajúce písmenká, skúsim si ťa odsledovať tu alebo na artmame, som zvedavá na ten výsledok s kolážou:)
    Už som si omrkala aj zvyšné obdobia, jeseň ma zaujala najviac:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť